JellyPages.com

Our wedding anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My 1st lovely son

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

My 2nd lovely daughter

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday 8 October 2013

-SHAKLEE-

Assalamualaikum...
Bismillahirahmanirrahim...

Saya ni pengedar sah shaklee..kepada sesiapa yang mencari, inginkan, dan perlukan produk shaklee boleh la menghubungi saya di talian 0173046959 (whatsapp/wechat/kakao talk pun boleh) untuk tempahan atau khidmat nasihat kesihatan. Bagi yang agak segan silu nak hubungi tu, terus je ka shaklee berhampiran untuk membeli produk shaklee dengan menggunakan ID sah saya 1001261 (nanti dapat diskaun berganda kalau guna keahlian shaklee).. tapi jangan risau..sapa nak jadi ahli shaklee pun boleh hubungi saya..untuk update yang cepat mengenai produk shaklee boleh la layari FB saya di : https://www.facebook.com/qas.niza
atau taip je Qas Niza kat search FB tu..

Marilah kita menjaga kesihatan diri, keluarga dan teman2 bersama shaklee..kerana is dipercayai sejak tahun 80 an lagi..semuanya halal tanpa was2..tiada kandungan merbahaya, semuanya berasaskan organik dan tumbuh-tumbuhan..
-_- *_* :))

No comments:

Post a Comment