JellyPages.com

Our wedding anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My 1st lovely son

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

My 2nd lovely daughter

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday 6 June 2013

Dah lama tak entry dalam ni....jom cerita lagi..

Haiqal dah umur 3 Tahun pada 08.09.12, hujung bulan Sept tu juga aku rasa macam tak sedap badan je..bermula 24.09.12 aku dah start tak pergi kerja, aku pergi hospital...dok keluar masuk hospital sampai 2 kali..seminggu gak la tak pergi kerja..tengok2...

AKU ALAMI PERISTIWA YANG TAK DAPAT DILUPAKAN...
pada 30.09.12 aku baru kuar dari hospital, aku rasa teringin nk minum cool blog dan makan McD..En. Abang pun roger la apa yang aku nak makan, sebab aku dah ada tanda2 bersalin..dia takut aku akan bersalin bila-bila masa..
Lepas dinner McD dan cool blog malam tu, aku enjoy ngan anak dan husband aku tengok cerita 'Hantu Boceng' kat astro Citra. Macam biasa masuk tido la lepas abis tengok cerita tu jam 11mlm.

Tapi masa aku tido tu, aku rasa xsedap badan, perut aku ada contruction lagi, tepat jam 5 pagi, dia makin kerap, aku masih lagi bertahan..akhirnya jam dah pukul 5.50 pagi, aku tak tahan nak baung air kecik, aku pegi toilet, tengok-tengok.............
ada tanda lendir dan darah la...aku trus kejut husband aku..dia panik dan bangun mandi trus, nak bawa aku ke hospital..sementara tunggu dia, aku sempat suruh husband aku siapkan baju2 haiqal untuk hantar ke nursery..dalam keadaan menunggu tu, tiba-tiba darah keluar meleleh di kaki aku, trus aku nk pitam dan badan dah tak mampu begerak lagi, husband aku bawa aku dan anak aku...aku sempat suruh dia hantar anak ke nursery dulu...pukul 6.45 pagi, hantar haiqal ke nursery..nasib baik la ada teacher dia kat situ dah...lepas hantar, terus husband aku pecut kereta ke Hospital Bukit Mertajam, Penang...Laluan di situ selalu jammed..tambah2 pagi2 orang nak pergi kerja..tapi husband aku bawa kereta tanpa ikut undang2 lah...SYABAS DADDY...12 minit je, trus sampai hospital, aku terus masuk bilik bersalin, hanya 3minit sempat tido atas katil kat labour room, aku trus bersalin....sempat juga husband aku tgk aku bersalin...jururawat kat situ siap mengucap, sebab diorg takut aku bersalin dalam kereta..

TEPAT jam 7.19 pagi, tarikh 1 OKTOBER 2012 aku selamat melahirkan baby girl yang diberi nama SITI AISYAH AQILAH...dah sepasang anak aku..YESSSS!Aminnn









Ni la koleksi gambar dia masa dia masih baby lagi...
~MAMA n DADDY sayang AISYAH~

No comments:

Post a Comment